امروز: شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

دستبند پلیس اهواز بر دست سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار منزل

اشتراک گذاری مطلب:

لینک کوتاه مطلب:

کد خبر: 5415

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ، ۱۳۹۹

دستبند پلیس اهواز بر دست سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار منزل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ”محسن دالوند”در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل و محتویات داخل خودرو، توسط سرنشینان یک خودرو سواری پژو در برخی از نقاط شهر اهواز، بررسی موضوع و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.
سرهنگ دالوند افزود: مأموران کلانتری ۲۳ اهواز با کار اطلاعاتی و گشت زنی های نامحسوس و هدفمند، سارقان را در حالی‌که با وارد شدن به یک ساختمان قصدسرقت از آنرا داشتند، شناسایی و طی عملیات تعقیب و گریز و استفاده از قانون بکارگیری سلاح، هر ۳ سارق را دستگیر کردند.
وی با بیان اینکه سارقان در پرونده شوم خود سابقه سرقت از شهرهای مشهد و یزد را داشته و به تازگی از زندان آزاد شده بودند، عنوان داشت: در بازرسی ازخودروی متهمان انواع وسایل و تجهیزات مربوط به شکستن قفل و باز کردن درب های ساختمان کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان اهواز با بیان اینکه متهمان در بازجویی های پلیس به ۶فقره سرقت منزل و ۴فقره سرقت محتویات داخل خودرو، درنقاط مختلف شهر اهواز اعتراف کردند، تصریح کرد: سارقان پس از بازسازی صحنه سرقت باحضورمالباختگان، جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

پر بازدیدترین ها