امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

آخرین آمار کرونا در خوزستان/۴۵۵ بهبود یافته و ۲۵ مبتلا جدید

اشتراک گذاری مطلب:

لینک کوتاه مطلب:

کد خبر: 5755

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ، ۱۳۹۹

آخرین آمار کرونا در خوزستان/۴۵۵ بهبود یافته و ۲۵ مبتلا جدید

حسین کاملی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در خصوص آخرین آمار دچار شدگان به کرونا ویروس گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته تا امروز؛ ١٢ فروردین ماه امسال ٢۵ مورد جدید دچار شده به کرونا ویروس در استان خوزستان به ثبت رسید.

او افزود: به تفکیک؛ اهواز ٨ نفر، امیدیه ٢ نفر، باوی ١ نفر، خرمشهر ٢ نفر، دزفول ۵ نفر، شادگان ١ نفر، شوش ١ نفر، شوشتر ٢ نفر، گتوند١ نفر و ماهشهر ٢ نفر مبتلا جدید داشته اند.

کاملی با اشاره به ۵ مورد فوتی در ۲۴ ساعت گذشته افزود: متاسفانه تاکنون ٨۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در استان جان خود را از دست داده اند که به تفکیک؛ ٣ نفر اهواز، ١ نفر ایذه و ١ نفر در دزفول بوده اند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اظهار کرد: در حال حاضر ١٧٨ بیمار مبتلا به این ویروس در بیمارستان‌های معین استان تحت درمان هستند.

این مقام مسئول بیان داشت: بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ٢۵ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در استان شناسایی شدند و مجموع موارد شناسایی شده ابتلا به این ویروس در مجموع به ٧١٨ مورد رسیده است.

حسین کاملی تصریح کرد: خوشبختانه با تلاش‌های شبانه روزی کادر درمان تاکنون ۴۵۵ نفر از بیماران بهبود یافته اند.

او اذعان داشت: با توجه به در پیش بودن روز طبیعت از تمام هم استانی‌های عزیز درخواست می‌شود از تردد در فضای باز، جاده‌های بین شهری خودداری نموده و برای حفظ سلامت عموم جامعه در خانه بمانند. همچنین از عموم مردم که به توصیه‌های وزارت بهداشت، توجه نموده اند و از شرکت در مراسمات، تجمعات وسفر‌های غیر ضروری اجتناب کرده اند، تشکر می‌شود.

پر بازدیدترین ها