امروز: پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

افتتاح دومین نقاهتگاه ۱۰۰ تختخوابی بیماران کرونایی در اهواز

اشتراک گذاری مطلب:

لینک کوتاه مطلب:

کد خبر: 5781

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ، ۱۳۹۹

افتتاح دومین نقاهتگاه ۱۰۰ تختخوابی بیماران کرونایی در اهواز

سردار حسن شاهوارپورامروز (۱۳ فروردین) در حاشیه افتتاح نقاهتگاه سردار شهید سلیمانی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در اهواز اظهار کرد: مبارزه با ویروس کرونا که مثل یک جنگ تمام عیار امروز همه دنیا را فرا گرفته، واقعا کار سختی است و لازم است همه دستگاه‌ها با همه امکانات پای کار باشند تا کادر درمان که در خط مقدم مقابله با این ویروس هستند، بتوانند موفق شوند. لذا مجموعه سپاه و نیروهای مسلح در کنار سایر دستگاه‌ها برنامه داریم و امکانات خود را پای کار آورده‌ایم.

به گزارش ایسنا، وی افزود: برنامه مشترکی با برخی از مجموعه‌ها انجام می‌شود؛ مانند کاری که هم اکنون با شرکت نفت انجام شده است. مجموعه نفت امکانات خود را پای کار آورده است و سالن ورزشی را تبدیل به یک نقاهتگاه ۱۰۰ تخت خوابی کرده است. این نقاهتگاه، دومین نقاهتگاه ما در مرکز استان خوزستان است. تاکنون دو نقاهتگاه ۱۰۰ تخت خوابی افتتاح شده و یک نقاهتگاه دیگر نیز وجود دارد تا ظرفیت نقاهتگاه‌های ما در مرکز استان به ۳۰۰ تخت خواب برسد.

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) در خوزستان تصریح کرد: در شهرستان‌ها نیز بیش از ۵۰۰ تخت پیش بینی شده است که آماده بهره برداری هستند. امیدواریم با همت همه مردم و مسئولان پای کار هرچه زودتر این ویروس را مهار کنیم و شرط کار، همکاری و همراهی است.

شاهوارپور در ادامه گفت: با توجه به اینکه امروز یک سنت دیرینه برای حضور مردم در تفرجگاه‌ها است، باید یک عملیات معکوس برای عدم حضور مردم انجام شود. بخش عمده ای از مردم برابر توصیه‌هایی که صورت گرفته بود، امروز رعایت کردند و بخشی هم ممکن است موضوع را ساده تلقی کنند و رعایت نکنند. برای این مطلب لازم بود که محدودیت هایی توسط پلیس انجام شود و هرجا که نیاز بود بسیجی ها نیز به کمک پلیس آمدند. این موضوع برای سلامت مردم است و ان‌شاالله مردم صبوری کنند، این روزهای سخت می‌گذرند اما مهم این است که تلفات و هزینه های ما کم باشد و بتوانیم در این عملیات مهم و گسترده موفق باشیم چون یک رزمایش برای مردم است.

پر بازدیدترین ها