امروز: یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

گروگانگیری کرونا در خوزستان ادامه دارد/۳۹ نفر دیگر به جمع مبتلایان پیوستند

اشتراک گذاری مطلب:

لینک کوتاه مطلب:

کد خبر: 6476

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ، ۱۳۹۹

گروگانگیری کرونا در خوزستان ادامه دارد/۳۹ نفر دیگر به جمع مبتلایان پیوستند

علی احسان پور سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۹ نفر به جمع مبتلایان به ویروس کرونا افزوده شد و تعداد مبتلایان در استان خوزستان به یک هزار و ۳۹ نفر رسید.

او درخصوص تعداد مبتلایان به تفکیک شهرستان‌ها بیان داشت: طی مدت مذکور، در اهواز  ۱۳ مورد، رامشیر ۶ مورد، شوشتر و دزفول هر کدام ۳ مورد، آبادان، باوی، خرمشهر، کارون و ماهشهر کدام ۲ مورد، شوش، اندیمشک، ایذه و هفتکل هر کدام یک مورد ابتلا به این ویروس را گزارش کرده اند.

احسان پور در خصوص تعداد فوت شدگان بر اثر ابتلا ه ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، بیان داشت: یک بیمار مبتلا در شهرستان شوشتر جان خود را از دست داد، اما با تلاش کادر پزشکی و درمانی، ۷۴۳ نفر پس از بهبودی از مراکز درمانی در سطح استان خوزستان ترخیص شده اند.

به گفته سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، در حال حاضر ۱۷۵ نفر در بیمارستان‌های استان تحت درمان هستند و امیدواریم با بهبودی حال آن ها، بزودی از بیمارستان مرخص شوند.

او در پایان از مردم و شهروندان خواست با رعایت نکات بهداشتی و اجتناب از تردد‌ها و حضور در تجمعات غیرضروری کادر پزشکی و درمانی را در کنترل و مهار این ویروس یاری نمایند.

پر بازدیدترین ها