امروز: پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

اتمام طرح غدیر به روند تامین منابع مالی بستگی دارد

اشتراک گذاری مطلب:

لینک کوتاه مطلب:

کد خبر: 6546

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ، ۱۳۹۹

اتمام طرح غدیر به روند تامین منابع مالی بستگی دارد

غلامرضا شریعتی در نشست پیش بینی مدیریت ریسک در طرح آبرسانی غدیر که امروز، ۲۲ فروردین ماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: سازمان آب و برق خوزستان موضوعاتی را در این زمینه جمع بندی و در این جلسه مطرح کرد تا نسبت به تصمیم گیری برای شرایط حاد به ویژه در زمان تابستان اقدام شود.

وی افزود: در این زمینه بنا بر تصمیم گیری های انجام گرفته، قرار است به قرارگاه خاتم‌الانبیا به عنوان پیمانکار ابلاغ شود تا کارهای باقی مانده در این طرح را به صورت فوری انجام دهد.

استاندار خوزستان تصریح کرد: همچنین قرار است تا برای هماهنگی لازم به منظور سرعت بخشیدن به اجرای این طرح، جلسات دیگری توسط استانداری خوزستان و مدیریت بحران استان برگزار و موضوع به صورت جدی پیگیری شود.

شریعتی عنوان کرد: برای آنکه در تامین آب شرب شهرستان های اهواز، آبادان، خرمشهر، شادگان، دشت آزادگان و حمیدیه حداقل مشکلات را در تابستان امسال داشته باشیم امیدواریم تا این طرح هرچه سریعتر به صورت کامل اجرایی شود.

وی ادامه‌ داد: بحث کشاورزی نیز بسیار حائز اهمیت است و باید در این زمینه نسبت به مدیریت منابع آبی مورد نیاز برای محصولات کشاورزی نیز اقدام‌ شود.

شریعتی گفت: طرح غدیر یک طرح بسیار بزرگ است و پایان آن به روند تامین منابع مالی آن بستگی دارد اما میزان قابل ملاحظه ای از آن اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه اکنون تامین آب از طرح غدیر برای شهرهای اصلی استان در حال انجام است، عنوان‌ کرد: اکنون برای خط دوم طرح غدیر در شهرستان اهواز نیز تصمیم‌گیری هایی شده است تا کار اجرایی آن نیز آغاز شود.

 

پر بازدیدترین ها