امروز: پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

روستای جسانیه اهواز قرنطینه می شود؟

اشتراک گذاری مطلب:

لینک کوتاه مطلب:

کد خبر: 6863

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ، ۱۳۹۹

روستای جسانیه اهواز قرنطینه می شود؟

علی بلمچی بخشدار مرکزی اهواز با بیان اینکه روستای جسانیه در بخش مرکزی دهستان لامی قرار دارد، گفت: مادر مسن یک خانواده در این روستا به کرونا مبتلا شده و کل افراد خانواده وی نیز به کووید ۱۹ دچار می‌شوند.

او افزود: هم اکنون این خانواده درمان شده اند، اما چون از تعداد احتمالی افراد ناقل و آلوده اطلاعی نداریم، بنابراین مجبور به اعمال فشار بر اهالی این روستا هستیم.

بلمچی با بیان اینکه روستای جسانیه از روز شنبه، مورخ ۳۰ فروردین ماه قرنطینه خواهد شد اظهار کرد: این تصمیم برای حفاظت از شهروندان و کلانشهر اهواز اتخاذ شده است.

بخشدار مرکزی اهواز بیان داشت: کلان شهر اهواز در نزدیکی این روستا قرار دارد و با توجه به جمعیت زیاد آن، لازم است تا تدابیر برای جلوگیری از ورود ویروس کرونا به شهر انجام شود.

این مقام مسئول ضمن تاکید بر این نکته که متاسفانه روستاییان اصول بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، تصریح کرد: تا روز شنبه وضعیت روستا رصد می‌شود و در صورتی که بهداشت از مرتفع شدن خطر در این روستا اطمینان دهد، احتمال قرنطینه نشدن نیز وجود دارد، هر چند که قصد ما انجام این کار است و احتمال قرنطینه نشدن یا شدن فردا مشخص خواهد شد.

پر بازدیدترین ها