امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

آغاز طرح واکنش سریع راهداری در خوزستان

اشتراک گذاری مطلب:

لینک کوتاه مطلب:

کد خبر: 6950

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ، ۱۳۹۹

آغاز طرح واکنش سریع راهداری در خوزستان

غلامعباس بهرامی‌نیا اظهار کرد: “طرح واکنش سریع” با هدف افزایش ایمنی راه‌ها، ارتقای کیفیت و سرعت ارائه خدمات راهداری و رضایت‌مندی کاربران جاده‌ای در استان خوزستان و همزمان با دیگر مناطق کشور آغاز شد.

وی افزود: طبق دستورالعمل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، ادارات راهداری در استان‌ها باید با بکارگیری نیروی انسانی، ماشین‌آلات و تجهیزات موجود و ظرفیت اکیپ‌های امانی و پیمانی راهداری و راهدارخانه‌ها و همچنین گشت‌های راهداری و ترابری، نسبت به اجرای این طرح اقدام کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان تصریح کرد: در این طرح باید نسبت به انجام عملیات چهارگانه لکه‌گیری چاله‌ها در راه‌های اصلی و شریانی، تعمیر یا ایمن‌سازی تابلوها، علائم و حفاظ‌های بازشده یا صدمه‌دیده خطرناک در راه‌های اصلی و شریانی و پاکسازی سطح راه از مصالح، اشیاء خارجی و … در راه‌های اصلی و شریانی اقدام شود.

بهرامی‌نیا ادامه داد: در این زمینه اداره‌های راهداری آخرین وضعیت راه‌ها را از طریق گزارش یا مشاهده گشت راهداری، تماس با ۱۴۱، گزارش‌های مردمی یا رانندگان، گزارش پلیس راه و سایر سازمان‌ها و ارگان‌های ذی‌ربط مطلع خواهند شد و نسبت به رفع مشکلات احتمالی اقدام خواهند کرد.

وی خاطرنشان‌کرد: پس از اطلاع‌یابی از وضعیت جاده، اکیپ ویژه عملیات راهداری، فوری در محل حاضر شده و نسبت به حل مشکلات مربوط به جاده اقدام خواهد کرد.

پر بازدیدترین ها