امروز: چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

دستگیری سارقان حرفه‌ای محتویات داخل خودرو در اهواز

اشتراک گذاری مطلب:

لینک کوتاه مطلب:

کد خبر: 6964

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ، ۱۳۹۹

دستگیری سارقان حرفه‌ای محتویات داخل خودرو در اهواز

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “محسن دالوند” در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در برخی از مناطق شهر اهواز، توسط سرنشینان یک خودروی پراید، که با تخریب و باز کردن درب خودروهای پارک شده در کنار خیابان، اقدام به سرقت محتویات داخل خودرو می‌کردند، بررسی موضوع و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.
سرهنگ دالوند بیان داشت: ماموران کلانتری ۱۲ اهواز با اقدامات اطلاعاتی و در حین گشت‌زنی‌های نامحسوس و هدفمند، باند ۳نفره سارقان را در حالی‌که پس از تخریب درب یک خودروی پارک شده، در حال سرقت وسایل آن بودند، مشاهده و جهت دستگیری سارقان وارد عمل شدند.
وی افزود: متهمان با مشاهده پلیس اقدام به فرار کردند، که با تعقیب و گریز و قانون به‌کارگیری سلاح، ۲نفر از آنان دستگیر و نفر سوم با توجه به تاریکی شب متواری شد.
این مقام انتظامی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان اموال سرقتی از قبیل زاپاس، سیستم پخش، باند، ساب خودرو و پمپ‌های آب، همچنین آلات و ادوات تخریب قفل خودرو، قیچی آهن‌بر، تعدادی سوئیچ خودرو و سلاح سرد از نوع قمه کشف شد، تصریح کرد: متهمان در تحقیقات پلیس به ۲۳ فقره سرقت محتویات داخل خودرو در نقاط مختلف شهر اهواز اعتراف کردند.

پر بازدیدترین ها