امروز: سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

فاکتور شش میلیاردی، از شایعه تا واقعیت!

اشتراک گذاری مطلب:

لینک کوتاه مطلب:

کد خبر: 7091

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ، ۱۳۹۹

فاکتور شش میلیاردی، از شایعه تا واقعیت!

مدتی است فاکتوری در فضای مجازی با مبلغ شش میلیارد و هفتصد تومان با موضوع روشنایی پل کابلی اهواز دست به دست شده و برخی دلسوزان شهر، شهردار و اعضای محترم شورا را در خصوص این نوع هزینه‌ها مورد سوال و عتاب قرار داده‌اند. لهذا جهت تنویر افکار عمومی مطالب ذیل را خدمت ‌مردم شریف شهر اهواز بیان ‌می‌کنم:
۱- اولویت شورا و شهردار محترم رفع محرومیت از مناطق کم برخوردار شهر بوده و هزینه کرد اینگونه ‌موارد به هیچ وجه اولویت کاری ما نبوده ونخواهد بود.
۲- با توجه به موضوع شیوع ویروس کرونا و تعطیلی خیلی از فعالیت‌ها من‌جمله فعالیت‌های درآمدزایی شهرداری، انجام اینگونه اقدامات در حال حاضر به هیچ‌وجه در توان شهرداری اهواز نخواهد بود.
۳- انجام چنین طرح‌های پرهزینه باید با تصویب شورای شهر باشد که با توجه به اولویت‌های ‌موجود در جای جای شهر نمایندگان شما در شورا به هیچ وجه چنین مواردی را مصوب نخواهند کرد.
۴- درصورت حل همه مشکلات شهر و وجود بودجه کافی، انجام چنین طرح‌هایی برای زیبایی شهر البته با هزینه‌های ‌متعارف حق مردم شریف اهواز است. بعد از این توضیحات به استحضار مردم عزیز می‌رساند چندین تفاهمنامه بین شهرداری اهواز و استانداری خوزستان منعقد شده که در مورد اول ‌مبلغ ۱۴۰میلیارد تومان بابت تعریض پل‌های ‌پنجم و چهارم و ایجاد و توسعه لوپ‌های پل پنجم بعد از توسعه پل در تفاهمنانه دوم مبلغ ۴۰ میلیارد تومان جهت ترمیم جاده‌های ساحلی دیوارهای سیل‌بند داخل شهر و نرده‌ها و پیاده‌روهای پارک‌های ساحلی آسیب دیده در سیل و تفاهمنامه سوم به مبلغ ۶میلیارد و هفتصد جهت نورپردازی ویژه پل کابلی است که ‌تمامی این اعتبارات دولتی و تخصیصی از سوی استانداری خوزستان است و شهرداری اجازه دخل و تصرف در این پول‌ها را ‌ندارد. ضمنا در صورت عدم اجرا اعتبارات به خزانه دولت بازگشت داده خواهد شد، البته در صورتیکه مبالغ مذکور کلا در اختیار شهرداری بوده قطعا با هماهنگی اعضای محترم شورا به کارها و اقدامات دیگری اولویت می‌دادند.

پر بازدیدترین ها