امروز: یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

تاکنون بیش از ۳۰ درصد دانش‌آموزان خوزستانی در شبکه شاد ثبت‌نام کرده‌اند

اشتراک گذاری مطلب:

لینک کوتاه مطلب:

کد خبر: 7126

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ، ۱۳۹۹

تاکنون بیش از ۳۰ درصد دانش‌آموزان خوزستانی در شبکه شاد ثبت‌نام کرده‌اند

کوروش مودت در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن تشکر از همه فرهنگیان، اظهار کرد: به دلیل طولانی شدن تعطیلات، راه اندازی شبکه شاد که یک پلتفرم انحصاری است و امنیت بالایی دارد، در وزارت آموزش و پرورش مطرح شد و استارت ورود مقطع دبستان از نیمه شعبان زده شد و مدیران و معلمان ثبت نام کردند. همچنین از حدود سه روز پیش مقطع متوسطه نیز افزوده شد.

وی تصریح کرد: بیش از ۸۳ درصد از مدیران مدارس و حدود ۵۰ درصد معلمان در این سامانه ثبت نام کرده اند. همچنین تاکنون بیش از ۳۰ درصد دانش‌آموزان خوزستانی در این سامانه ثبت نام کرده‌اند که این تعداد باید افزایش یابد. البته برخی از دانش‌آموزان چون از طریق وب وارد شده‌اند، احراز هویت شده‌اند اما در این آمار به حساب نیامده‌اند. از دانش‌آموزان و معلمان انتظار داریم که در این سامانه ثبت نام کنند.

مودت ادامه داد: به ما تا امروز (۲ اردیبهشت) فرصت داده شده که کلیه مناطق آموزشی ثبت نام دانش آموزان، مدیران و معلمان را تکمیل کنند تا به زودی زنگ شروع شبکه دانش‌آموزی شاد نواخته شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خورستان در پایان گفت: سه هزار پکیج آموزشی میان دانش‌آموزان مناطق عشایری توزیع شده است. همچنین در مقطع پیش دبستانی بیش از ۲۰ هزار پکیج توزیع شده است. باید تلاش کنیم تا دانش آموزان را در شبکه دانش‌آموزی شاد ثبت نام کنیم. مناطق آموزشی موظف هستند برای دانش‌آموزان مناطق صعب العبور پکیج آموزشی در نظر گیرند تا سال تحصیلی را تمام کنند و اردیبهشت ماه برای مرور درس‌ها در نظر گرفته شود.

پر بازدیدترین ها