امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

بازگشایی مراکز تعویض پلاک خودرو در خوزستان از روز شنبه

اشتراک گذاری مطلب:

لینک کوتاه مطلب:

کد خبر: 7276

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ، ۱۳۹۹

بازگشایی مراکز تعویض پلاک خودرو در خوزستان از روز شنبه

سرهنگ منصور جمشیدی روز پنجشنبه با اشاره به بازگشایی مراکز خدمات خودرویی در سطح استان اظهار داشت: پیرو ابلاغیه شماره ۹۹۷۸۱۳ تاریخ ۳۰ فروردین ماه سال جاری و برابر تدبیر اخذ شده، تمامی مراکز تعویض پلاک و دفاتر خدمات خودرویی سراسر استان با آمادگی کامل از روز شنبه با اعمال طرح زوج و فرد پلاک، بازگشایی می شوند.

وی افزود: این مراکز باید ضمن اجرای دقیق مصوبات و پروتکل های بهداشتی مبارزه با ویروس کرونا نسبت به ارایه خدمات برابر مقررات و با لحاظ سایر شرایط اقدام کنند .

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان ادامه داد : رعایت طرح زوج و فرد برای مراجعه به مراکز پلاک الزامی بوده و باید توسط مراجعان رعایت شود انتظار می رود مراجعه کنندگان در زمان مراجعه به مراکز تعویض پلاک و انجام امور مربوطه صبر و شکیبایی لازم را داشته باشند.

وی تصریح کرد : همچنین افرادی که ضرورت و عجله ای برای تعویض پلاک خودرو ندارند ، می‌توانند در هفته های آینده پس از بازگشایی کامل به مراکز تعویض پلاک مراجعه نمایند.

سرهنگ جمشیدی بیان کرد: تمامی مراجعه کنندگان موظف اند از وسایل حفاظت شخصی نظیر ماسک و دستکش در زمان مراجعه به مراکز تعویض پلاک و دفاتر خدمات خودرویی استفاده کنند.

وی گفت: برای جلوگیری از تجمع افراد در مقابل غرفه ها و در راستای اجرای فاصله گذاری اجتماعی، فضای مقابل باجه ها خط کشی شده و افراد باید هنگام مراجعه فاصله یک متری را رعایت کنند ضمن اینکه تنها خریدار و فروشنده مجاز هستند وارد این مراکز شوند؛مراجعه کنندگان باید نوشت افزار مورد نیاز خود را به همراه داشته باشند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان گفت: شهروندانی که مهلت اعتبار وکالت نامه آن ها به پایان رسیده باید نسبت به تمدید اعتبار وکالت نامه خود اقدام کنند.

وی افزود: مراجعه کنندگان در هنگام استفاده از دستگاه خودپرداز یا Pos باید از تماس مستقیم با دکمه ها اجتناب کنند و از دستکش و یا دستمال کاغذی استفاده کنند؛ نشستن روی صندلی های سالن انتظار نیز با رعایت فاصله مشخص بلامانع است.

دفاتر خدمات خودرویی راهگشا (خدمات شماره گذاری خودرو) پلیس راهنمایی و رانندگی در مرکز استان و شهرستان‌ها برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از ۱۸ اسفندماه پارسال تعطیل شدند.

ویروس کرونا موسوم به ” کووید ۱۹” اواسط ماه دسامبر (۲۴ آذر ۹۸) در شهر ووهان واقع در مرکز چین گزارش شد.

پر بازدیدترین ها