امروز: پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

۹۰ مورد جدید مبتلا به کرونا ویروس در خوزستان

اشتراک گذاری مطلب:

لینک کوتاه مطلب:

کد خبر: 7341

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ، ۱۳۹۹

۹۰ مورد جدید مبتلا به کرونا ویروس در خوزستان

حسین کاملی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز عصر امروز در خصوص آخرین آمار مبتلایان به کرونا ویروس در خوزستان، اظهار کرد: ۹۰ مورد جدید در خوزستان به این ویروس مبتلا شدند که به تفکیک اهواز ۴۲ مورد، باوی ۱۰ مورد، دزفول ۹ مورد، هفتکل ۵ مورد، شهرستانهای کارون و شوشتر هر کدام ۴ مورد، شهرستانهای آبادان، هویزه، باغملک، حمیدیه هرکدام ۳ مورد و شهرستان‌های ماهشهر، رامهرمز ،امیدیه و بهبهان نیز هر کدام یک مورد بوده است.

وی افزود: با شناسایی این ۹۰ مورد جدید،  تعداد مبتلایان به کووید ۱۹ از آغاز بروز کرونا تاکنون در خوزستان به ۲۰۰۲ مورد افزایش یافت.

کاملی گفت: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۵ نفر از بیماران مبتلا به کرونا جان خود را از دست دادند که آمار جانباختگان به تفکیک در اهواز، رامهرمز، دزفول شوش و هویزه هر کدام یک مورد گزارش شده است و تعداد جانباختگان به ۱۸۴ نفر رسید.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۲۹۱ بیمار در مراکز درمانی استان تحت درمان هستند و خوشبختانه از ابتدای آغاز بحران همه‌گیری کرونا ویروس تاکنون ۱۵۲۷ بیمار پس از بهبودی از مراکز درمانی ترخیص شدند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اشاره به افزایش تعداد مبتلایان گفت: از مردم میخواهیم هنگام خروج از منزل اصول بهداشتی و مراقبتی را بیش از پیش رعایت کنند.

پر بازدیدترین ها