امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

برگزاری آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد توسط جهاد دانشگاهی

اشتراک گذاری مطلب:

لینک کوتاه مطلب:

کد خبر: 7452

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ، ۱۳۹۹

برگزاری آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد توسط جهاد دانشگاهی

رمضان شیرعلی داورپناه در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ثبت نام آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از شنبه ۳۰ فروردین آغاز شده است و تا ۱۱ اردیبهشت ادامه دارد. این آزمون توسط مرکز آزمون جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه زمان برگزاری آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ۳۰ خرداد سال جاری است، افزود: از طریق این آزمون ۳۰۰ نفر در کل کشور جذب می شوند که از این تعداد ۱۳ نفر در استان خوزستان استخدام خواهند شد.

معاون آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان ادامه داد: داوطلبان تا ۱۱ اردیبهشت مهلت دارند تا در این آزمون شرکت کنند. همچنین برای ثبت نام، مشاهده دفترچه و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی www.hrtc.ir مراجعه کنند.

داورپناه در پایان با اشاره به اینکه تعداد داوطلبین شرکت کننده در این آزمون تاکنون مشخص نشده است زیرا زمان ثبت نام هنوز ادامه دارد، گفت: مکان دقیق برگزاری آزمون به تعداد داوطلبان شرکت کننده در آزمون بستگی دارد اما پیش بینی می‌شود که در موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی خوزستان برگزار شود. مکان دقیق و قطعی برگزاری آزمون هنگام دریافت کارت ورود به جلسه مشخص می‌شود.

پر بازدیدترین ها