امروز: پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

ابتلا به کرونا در خوزستان برای چهارمین روز متوالی رکورد شکست/۱۳۰ مبتلا جدید

اشتراک گذاری مطلب:

لینک کوتاه مطلب:

کد خبر: 7528

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ، ۱۳۹۹

ابتلا به کرونا در خوزستان برای چهارمین روز متوالی رکورد شکست/۱۳۰ مبتلا جدید

علی احسان پور، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: همزمان با بازگشایی بسیاری از مشاغل و افزایش مراکز نمونه گیری و تقویت توان بهداشتی درمانی دانشگاه، شناسایی موارد جدید ابتلا به کووید ۱۹ در روز‌های اخیر افزایشی بوده است لذا تاکید می‌کنیم که مردم مراقبت‌های بهداشتی و فاصله گذاری هوشمند را بیشتر رعایت کنند.

او افزود: از دیروز تا امروز ۸ اردیبهشت ماه ۱۳۰ مورد جدید ابتلا به کووید ۱۹ شناسایی شد که این تعداد در مقایسه با هفته‌های اخیر یک هشدار جدی است و بدین ترتیب مبتلایان به کرونا در خوزستان به ۲ هزار و ۳۵۷ نفر رسید.

احسان پور بیان کرد: موارد جدید به تفکیک؛ اهواز ۵۹ مورد، دزفول ۱۴ مورد، شوشتر ۱۱ مورد، هویزه ۷ مورد، دشت آزادگان و رامهرمز ۶ مورد، خرمشهر ۵ مورد، باوی، کارون و باغملک هر کدام ۴ مورد، اندیمشک، ایذه و مسجدسلیمان هر کدام ۲ مورد و شهرستان‌های بهبهان، شوش، رامشیر و آبادان هر کدام ۱ مورد بوده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته متاسفانه ۴ نفر از بیماران فوت کردند تا جان باختگان به ۱۹۷ مورد افزایش یابد.

این مقام مسئول با بیان اینکه در حال حاضر ۳۵۲ بیمار کووید۱۹ در مراکز درمانی استان بستری و تحت درمان هستند گفت: خوشبختانه با تلاش‌های شبانه روزی کادر درمان تاکنون یکهزار و ۸۰۸ بیمار پس از دریافت خدمات درمانی از بیمارستان‌های استان ترخیص شدند.

پر بازدیدترین ها