امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

تاخت و تاز بی‌رحمانه کرونا در خوزستان/ ۱۶۵ نفر به جمع مبتلایان پیوستند

اشتراک گذاری مطلب:

لینک کوتاه مطلب:

کد خبر: 7929

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ، ۱۳۹۹

تاخت و تاز بی‌رحمانه کرونا در خوزستان/ ۱۶۵ نفر به جمع مبتلایان پیوستند

علی احسان پور سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز درخصوص آخرین وضعیت ابتلا به کرونا ویروس در استان خوزستان گفت: علیرغم هشدار‌ها و توصیه‌های بهداشتی، همچنان شاهد ابتلا شهروندان به این ویروس منحوس هستیم، بطوریکه در ۲۴ ساعت گذشته، نفر در دام کرونا گرفتار شدند.

او در تشریح آمار مبتلایان به تفکیک شهرستان‌های خوزستان اظهار داشت: اهواز با ثبت ۷۴ مورد همچنان در صدر است و پس آن دزفول و اندیمشک ۱۰ مورد، هندیجان ۹ مورد، رامهرمز ۸ مورد، کارون، هویزه و ایذه ۷ مورد، ماهشهر ۶ مورد، شوشتر و بهبهان ۵ مورد، باوی و حمیدیه ۳ مورد، مسجدسلیمان، خرمشهر و آبادان ۲ مورد، لالی، شوش، باغملک، رامشیر و دشت‌آزادگان هر کدام یک مورد ابتلا به ویروس کرونا را در مدت مذکور گزارش کرده اند.

احسان پور ابتلا یک نفر در شهرستان لالی که تاکنون مواردی از ابتلا ثبت نکرده بود و جزء شهر‌های عاری از کرونا در ایران محسوب می‌شد را خبری ناخوشایند توصیف  و تصریح کرد: با احتساب ابتلا این ۱۶۵ نفر، تعداد کل مبتلایان در استان خوزستان به ۳ هزار ۲۰۶ نفر رسید.

به گفته سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، در ۲۴ ساعت گذشته، ۳ نفر بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند تا تعداد قربانیان این ویروس در استان به ۲۲۶ نفر افزایش پیدا کند.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

پر بازدیدترین ها