امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

تست کرونای رئیس شورای شهر اهواز مثبت اعلام شد

اشتراک گذاری مطلب:

لینک کوتاه مطلب:

کد خبر: 8749

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ، ۱۳۹۹

تست کرونای رئیس شورای شهر اهواز مثبت اعلام شد

محسن مرادی گفت: سنواتی هیچ‌گاه برای خدمت به مردم خود را قرنطینه نکرد و دائما بر پروژه‌ها و اقدامات شهرداری در مناطق و سازمان‌ها نظارت مستقیم داشت و در بحث ضدعفونی و گندزدایی معابر و تاسیسات شهری در چندماه گذشته دوشادوش آتش‌نشانان غیور و جان برکف تلاش کرد تا شهر و مردم از ویروس منحوس کرونا در امان باشند که متاسفانه در یکی از بازدیدها ویروس کرونا گریبانگیرش شده و چند روزی‌ست که در قرنطینه به سر می‌برد.
مرادی خاطر نشان کرد: سنواتی در مصایب و مشکلات همگام و همراه با مردم بوده و هیچ‌گاه خود را در قامت رئیس شورای شهر معرفی نکرد و در حادثه سیل تا کمر در آب بود و دوشادوش مردم در عین دو، زرگان، قلعه چنعان، شهرک اندیشه، چنیبه و… اقدام به ساخت سیل‌بند نمود و شبانه‌روز در آن مناطق ایستاد و کار کرد و خم به ابرو نیاورد.
مدیر روابط عمومی شورای شهر اهواز افزود: سنواتی مدیری جهادی‌ست که برای حل مشکلات شهر از هیچ تلاشی دریغ نورزیده و این مسیٔله را می‌توان در تعدد بازدیدها از سطح شهر و جلسات عمومی در سالن شورا و مناطق به وضوح دید.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد: به یاری خداوند و تلاش‌های خستگی ناپذیر و فداکارانه مدافعین سلامت و رعایت دستورالعمل های بهداشتی گسترش ویروس منحوس کرونا به نقطه پایان برسد و رئیس شورای شهر اهواز و دیگر مبتلایان صحت و سلامت خود را بازیابند.

پر بازدیدترین ها