امروز: یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

۳۰۰ فرصت شغلی در منطقه فداله و سردشت ایجاد خواهیم کرد

اشتراک گذاری مطلب:

لینک کوتاه مطلب:

کد خبر: 9489

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ، ۱۳۹۹

۳۰۰ فرصت شغلی در منطقه فداله و سردشت ایجاد خواهیم کرد

مرتضی موصلی در خصوص مسکن این منطقه گفت: مسکن ساکنین این منطقه را ترمیم کردیم. مسکن ویژه خیرین در سال جدید در اولویت‌های کاری ماست.

مرتضی موصلی، مدیرکل کمیته امداد استان خوزستان گفت: در ماه مبارک رمضان و با هدف اجرای منویات مقام معظم رهبری درخصوص برپایی رزمایش کمک‌های مومنانه، پویش همدلی و طرح مواسات، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی و موادغذایی در مناطق محروم و کم برخوردار استان انجام گرفت.
وی افزود: دهستان احمد فداله در شهرستان دزفول، مقصد جهادگران جبهه جهادی منتظران خورشید و امدادگران کمیته امداد قرار گرفت و جهادگران و امدادگران با عبور از مسیر سنگلاخ کوهستانی و صعب العبور اقدام به توزیع یک هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی با هدف برپایی رزمایش همدلی و کمک مومنانه به ارزش ۴ میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال کردند.

موصلی گفت: هر بسته معیشتی شامل ۲ کیسه آرد، برنج، مرغ منجمد، لوبیا، نخود، عدس، رب گوجه، روغن و همچنین ماسک و لوازم بهداشتی بود که به خانواده‌های مددجو و نیازمند منطقه اهداء گردید.
مدیرکل کمیته امداد استان خوزستان اظهار داشت: این اقلام ۲۱۵ تنی با هزینه بیش از ۵ میلیارد ریال تهیه و به وسیله ۸۳ وانت نیسان به این منطقه کوهستانی ارسال شد.
موصلی با اشاره به منطقه کوهستانی و سخت گذر احمد فداله که در بخش شهیون با فاصله ۱۲۰ کیلومتری شهرستان دزفول واقع شده است گفت: این محموله، با همکاری کمیته امداد خوزستان، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام و جبهه جهادی منتظران خورشید، جهت توزیع بین اهالی محروم احمدفداله راهی این منطقه سخت گذر شد.

 

پر بازدیدترین ها