امروز: پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

مراسم تکریم و معارفه مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعتی استان خوزستان برگزار شد

اشتراک گذاری مطلب:

لینک کوتاه مطلب:

کد خبر: 9592

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ، ۱۳۹۹

مراسم تکریم و معارفه مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعتی استان خوزستان برگزار شد

این مراسم با تلاوت قرآن کریم آغاز شد و بعد از آن جناب سرهنگ حاجتی معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولی عصر (عج) در خصوص فرمایشات مقام معظم رهبری در سال ۹۹ به نام جهش تولید سخنانی بیان کردند.
ایشان از اقتدار و قدرت بسیج و نظام در رسیدن نفتکش های ایران به قاره آمریکا و شیطنت های آمریکا علیه جهان اسلام توسط کشورهای خود فروخته همسایه و نقش تاثیرگذار ایران در ثبات منطقه سخن گفتند. ایشان روحیه و تفکر بسیجی را نشأت گرفته از جبهه های حق علیه باطل و عملیات هایی مانند کربلای ۴ و ۵ دانسته و در عین تحریم‌های ظالمانه آمریکا و هم‌پیمانانش همچنان جوانان دانشمند ما حماسه می آفریند که یکی از این حماسه ها پرتاب موفقیت آمیز ماهواره جدید ایران است.
در ادامه ایشان از زحمات مهندس مراد کمالی جانباز و ایثارگر دفاع مقدس و مدیر جهادی و انقلابی و همچنین مهندس پورناصری سرپرست سازمان تقدیر و تشکر کردند و به جناب آقای مهندس کمالی در سمت رئیس هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج مهندسین صنعتی تبریک گفتند. حاجتی به نیابت از سردار فرماندهی محترم سپاه حضرت ولیعصر(عج)، مهندس بسیج آقای محمد خانچی را به عنوان مسئول جدید سازمان بسیج مهندسین صنعتی معرفی کردند.
مهندس کمالی در ادامه گزارش عملکرد بسیج مهندسین صنعتی استان را به طور خلاصه ارائه نمودند و بیان فرمودند که در سال گذشته، ۹۸ درصد از برنامه‌های ابلاغی در پایان سال انجام پذیرفت که ایشان از ارتقاء بسیج مهندسین صنعتی استان از جایگاه بیستم کشوری به رتبه دوم اظهار رضایت کردند. همچنین از فعالیت‌های همه مهندسین بسیجی تشکر و تقدیر به عمل آورده و از زحمات برادر بسیجی مهندس پورناصری تقدیر ویژه به عمل آوردند.
سپس آقای مهندس خانچی اظهار داشتند که مجموعه سازمان بسیج مهندسین صنعتی تمام تلاش خود را می نماید تا در سال جهش تولید گامی موثر در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری بر دارد.
در پایان جناب سرهنگ کوهستانی با اهدای لوح تقدیر از طرف سردار شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) به مهندس کمالی از ایشان تقدیر نموده و حکم آقای مهندس خانچی را به عنوان مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعتی تقدیم نمودند.
جناب سرهنگ ممبینی فرمانده حوزه بسیج شهید تندگویان نیز از زحمات جناب آقای مهندس کمالی تقدیر و تشکر نمودند.

پر بازدیدترین ها