امروز: جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

پلمب بیش از ۸ هزار واحد صنفی متخلف در خوزستان

اشتراک گذاری مطلب:

لینک کوتاه مطلب:

کد خبر: 9875

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ، ۱۳۹۹

پلمب بیش از ۸ هزار واحد صنفی متخلف در خوزستان

بهرام جباری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به انجام بازرسی‌های بهداشتی از اصناف در سطح استان خوزستان، اظهار کرد: با توجه به شرایط کرونایی و اهمیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی اصناف، بازرسی‌هایی با هماهنگی بخش‌های مختلف و به صورت مشترک از اصناف انجام می‌شود و اصنافی که موارد بهداشتی را رعایت نکنند، پلمب می‌شوند یا اخطار می‌گیرند.

وی ادامه داد: با آغاز شیوع ویروس کرونا در استان خوزستان، بازرسی از واحدهای صنفی افزایش یافت و از ابتدای اسفندماه سال گذشته تاکنون از ۵۷ هزار و ۷۴۳ واحد صنفی در خوزستان بازرسی انجام شده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: در پی این تعداد بازرسی، ۸ هزار و ۲۴۳ واحد به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی پلمب شدند و ۲۸ هزار و ۷۰۱ واحد نیز اخطار گرفتند.

جباری عنوان کرد: روزانه گشت‌های مشترکی توسط بازرسان سازمان صمت خوزستان، اداره‌کل تعزیرات حکومتی، معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز و نیروی انتظامی انجام و از واحدهای صنفی و مراکز عرضه کالاهای بهداشتی بازدید می‌شود و در صورت مشاهده تخلف، با آن برخورد قانونی انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت استان خوزستان در شیوع کرونا و آمار بالای ابتلای استان در این خصوص، از مردم و اصناف درخواست می‌شود موارد بهداشتی را بیشتر رعایت کنند و به سلامت خود و دیگر همشهریان توجه جدی داشته باشند.

پر بازدیدترین ها