امروز: پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

مشکل غیزانیه هنوز کاملا حل نشده است

اشتراک گذاری مطلب:

لینک کوتاه مطلب:

کد خبر: 10099

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ، ۱۳۹۹

مشکل غیزانیه هنوز کاملا حل نشده است

سیدکریم حسینی در مراسم افتتاح فاز اول پروژه آبرسانی به غیزانیه که امروز ۲۴ خردادماه در محل تصفیه‌خانه شهید الماسی برگزار شد، اظهار کرد: امیدواریم اجرای فاز اول طرح آبرسانی به غیزانیه شروعی برای آبرسانی و حل مشکل آب در دیگر مناطق استان خوزستان باشد.

وی افزود: از شمال خوزستان تا چوئبده در جنوب استان شاهد مشکلات فراوانی در آب روستایی هستیم و در تابستان که هوا گرم است این مشکلات بیشتر خودنمایی می‌کنند.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: در استان خوزستان مشکلاتی در بحث کمبود آب شرب و همچنین کیفیت آب وجود دارد و از مسئولان انتظار داریم به این مسائل رسیدگی کنند.

حسینی با اشاره به اجرای فاز اول طرح آبرسانی به غیزانیه بیان کرد: از مسئولان آبفا درخواست داریم فازهای دوم و سوم طرح آبرسانی به غیزانیه را هرچه سریعتر اجرایی کنند و تا زمانی که این دو فاز تکمیل شوند، آبرسانی با تانکر به این مناطق ادامه داشته باشد.

وی افزود: انعکاس اخبار نباید به شکلی باشد که گویی کار آبرسانی به غیزانیه امروز به اتمام رسیده است و دیگر مشکلی در این منطقه وجود ندارد. قطعا تلاش‌های انجام شده قابل تقدیر است اما باید در کنار اقداماتی که در اجرای شبکه و خطوط انتقال در حال انجام است، آبرسانی با تانکر به این منطقه نیز ادامه یابد.

پر بازدیدترین ها