امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

قرارداد شرکت کیسون پیمانکار متروی اهواز فسخ شد

اشتراک گذاری مطلب:

لینک کوتاه مطلب:

کد خبر: 10223

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ، ۱۳۹۹

قرارداد شرکت کیسون پیمانکار متروی اهواز فسخ شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، پروژه قطار شهری اهواز را از آن دسته پروژه‌های کم‌نظیری می‌توان برشمرد که رکورد وعده‌های بی‌سرانجام مسئولان را زده است. بهمن ماه سال ۸۵ عملیات اجرایی پروژه متروی اهواز آغاز می‌شود اکنون این پروژه با کمتر از ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی ماه‌های پایانی چهاردهمین سال عمرش را سپری می‌کند.

پس از برگزاری جلسات مکرر در شورای فنی و برنامه ریزی، قرار بود شرکت پیمانکار، عملیات اجرایی احداث فاز نخست این پروژه را تا زمان حصول توافق جدید شروع کند اما بنا بر گفته اعضای شورای شهر اهواز این اتفاق در سه سال گذشته رخ نداد و پروژه به صورت کامل متوقف شده است.

شهردار اهواز، چندی پیش در گفت‌وگویی اعلام کرد که شرکت پیمانکار نمی‌خواهد کار را پیش ببرد و برای ۲۴۰ میلیارد تومان کارکردی که داشته، ۲ هزار میلیارد تومان پول می‌خواهد.

در نهایت پس از کش و قوس‌های فراوان، موسی شاعری شهردار اهواز پیش از ظهر امروز با ارسال نامه‌ای، فسخ قرارداد شرکت کیسون پیمانکار متروی اهواز  را اعلام کرد.

در متن نامه موسی شاعری به اخطاریه‌های مکرر شهرداری اهواز در یک سال گذشته اشاره شده و به استناد ماده ۲ فصل ۱۵ شرایط عمومی پیمان، قرارداد شرکت پیمانکار با شهرداری اهواز برای احداث متروی این کلانشهر فسخ شده است.

پر بازدیدترین ها