امروز: جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

تخلیه خوابگاه‌های دانشگاه شهید چمران اهواز از ۳۱ خرداد

اشتراک گذاری مطلب:

لینک کوتاه مطلب:

کد خبر: 10227

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ، ۱۳۹۹

تخلیه خوابگاه‌های دانشگاه شهید چمران اهواز از ۳۱ خرداد

علیرضا قدردان‌مشهدی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به زمان تخلیه خوابگاه‌ها توسط دانشجویان، اظهار کرد: مقرر شد که از ۳۱ خرداد به مدت دو هفته طبق یک جدول زمان‌بندی، دانشجویان نسبت به تخلیه خوابگاه اقدام کنند. هدف اصلی از تخلیه خوابگاه‌ها طبق روال سال‌های گذشته، آماده‌سازی خوابگاه‌ها برای ترم پیش‌رو است.

معاون دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز با تاکید بر تدوین زمان‌بندی دقیق برای حضور دانشجویان به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی، بیان کرد: باید زمانبندی حضور دانشجویان به گونه‌ای صورت گیرد که تعداد زیادی از دانشجویان همزمان به خوابگاه مراجعه نکنند. برنامه دقیق حضور دانشجویان برای تخلیه خوابگاه از طریق معاونت دانشجویی به دانشجویان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی با بیان اینکه خوابگاه‌ها در چند نوبت ضدعفونی شده‌اند و پس از حضور دانشجویان دوباره ضدعفونی می‌شوند، افزود: دانشجویان هنگام مراجعه به خوابگاه حتما از ماسک استفاده و فاصله اجتماعی را رعایت کنند. همچنین به منظور حفظ فاصله اجتماعی، والدین و همراهان دانشجو اجازه حضور در درون خوابگاه را ندارند.

معاون دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز تاکید کرد: دانشجویان به این نکته توجه کنند که اتاق‌های خود را کاملا تخلیه کنند. طبق روال گذشته اگر دانشجو به هر دلیلی برخی از وسایل را نمی‌تواند همراه خود ببرد، باید آن‌ها را بسته‌بندی کند تا در یک انباری که به این منظور در نظر گرفته شده است، نگهداری شوند.

قدردان‌مشهدی در پایان گفت: پیش از این در اردیبهشت‌ماه یک بازه زمانی برای دانشجویان در نظر گرفته شده بود تا وسایل مورد نیاز را همراه خود ببرند که در این بازه زمانی نزدیک به ۶۰۰ دانشجو به خوابگاه مراجعه کردند.

پر بازدیدترین ها