امروز: پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

بهره‌برداری از ۲۶۸ پروژه توزیع برق در خوزستان

اشتراک گذاری مطلب:

لینک کوتاه مطلب:

کد خبر: 12365

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ، ۱۳۹۹

بهره‌برداری از ۲۶۸ پروژه توزیع برق در خوزستان

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان، علی خدری مدیرعامل این شرکت ضمن تبریک فرارسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت، طرح های یاد شده در راستای ارائه برق پایدار و مطمئن و همچنین خدمت رسانی بهتر و افزایش رضایتمندی مردم شریف خوزستان در بخش های توسعه، اصلاح و احداث شبکه برق، بهینه سازی شبکه های برق، نیرو رسانی و کاهش تلفات و تامین برق در ۲۸ شهر و روستا های تابعه آن ها آماده افتتاح، بهره برداری و کلنگ زنی می باشد.
خدری با اشاره به افزایش سرمایه گذاری و اشتغال زایی پروژه ها نسبت به سال گذشته اعلام کرد، هزینه اجرای این پروژه ها از محل اعتبارات داخلی و تملک دارایی تامین شده و موجب اشتغال مستقیم و غیر مستقیم ۲ هزار ۴۴۸ نفر در زمان اجرا گردیده است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان عنوان کرد، همچنین توسعه، اصلاح و بهینه سازی، روشنایی معابر شهری و روستایی، تجهیزات قدرت مانور، بازسازی، توسعه و بهینه سازی شبکه برق روستایی جبران خسارت سیل و همچنین بازسازی شبکه سرقت شده شهری از دیگر اقدامات پروژه ها به شمار می آیند که با بهره برداری از آن ها شاهد ارتقای ضریب پایداری شبکه، ارائه برق مطمئن و پایدارتر به مشترکین خواهیم بود.
خدری با اشاره به اینکه بیشترین حجم پروژه های انجام شده با ۳۵ پروژه مربوط به شهرستان دزفول، روستاها و توابع آن بوده است افزود، این پروژه ها شامل توسعه شهری و روستایی، اصلاح، بهینه سازی و توسعه شبکه برق می باشد که مسلماً در ارتقاء ضریب پایداری این شهرستان موثر خواهد بود.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان ادامه داد، بهبهان با ۲۹، مسجد سلیمان با ۲۸، آبادان و خرمشهر با ۳۲ و اندیکا و اندیمشک هر کدام با ۱۴ پروژه از دیگر مناطقی هستند که پروژه های اصلاح و بهینه سازی، نصب ترانس، احداث شبکه های جدید و سایر موارد مرتبط با پایداری شبکه برق در آن ها انجام شده است.
خدری افزود، در مجموع در ۲۸ شهرستان ازجمله اروند کنار، امیدیه، ایذه و دهدز، آغاجاری، باغملک، بندرامام، دشت آزادگان، رامشیر، رامهرمز، شادگان، شوش، شوشتر، عبدالخان، گتوند، لالی، ماهشهر، هفتگل، هندیجان و هویزه و توابع آن ها، پروژه های مختلف انجام شده که در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید یا عملیات اجرایی آن ها آغاز می گردد.
گفتنی است برای پروژه های یاد شده بالغ بر ۱۲۲ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

پر بازدیدترین ها