امروز: پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

کارشناسان دادگستری خوزستان به مردم مشاوره حقوقی رایگان می‌دهند

اشتراک گذاری مطلب:

لینک کوتاه مطلب:

کد خبر: 14559

تاریخ انتشار: ۶ آبان ، ۱۳۹۹

کارشناسان دادگستری خوزستان به مردم مشاوره حقوقی رایگان می‌دهند

محمد کرم زاده با اشاره به اینکه خدمات مشاوره حقوقی موجب کاهش تخلفات و اختلافات می شود گفت: بهره مندی مردم از خدمات حقوقی رایگان مرکز کارشناسان رسمی دادگستری خوزستان می تواند از بروز بسیاری از دعاوی در محاکم قضایی پیشگیری کند.
وی افزود: هم اکنون دادگستری خوزستان در حال آماده سازی زیرساختهای اجرای مشاوره حقوقی رایگان تلفنی از سوی مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان است و با راه اندازی آن مردم می توانند با مراجعه به سامانه ای که اعلام می شود، خواسته و سوال خود را مطرح و پاسخ سوال خود را بصورت تلفنی از کارشناسان دادگستری دریافت کنند.
وی گفت: برای اجرای طرح مشاوره حقوقی رایگان تلفنی تعداد ۵۳ کارشناس دادگستری را در هفته برای پاسخگویی به سوالات مردم ساماندهی کرده ایم تا بصورت تلفنی و رایگان به مردم مشاوره حقوقی بدهند. مشاوره حقوقی تلفنی در تمام رشته های کارشناسی می باشد.
رییس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری خوزستان از جمله مزایای مشاوره حقوقی رایگان تلفنی را کاهش اختلافات برشمرد و گفت: با مشاوره حقوقی که توسط کارشناسان دادگستری به مردم داده می شود بسیاری از اختلافات حل و فصل شده و از تشکیل پرونده در محاکم قضایی جلوگیری خواهد شد. کارشناسان دادگستری در این طرح در پیشگیری از وقوع دعوی نقش موثری دارند.
کرم زاده گفت: هم اکنون ۳۳۰ کارشناس در ۴۴ رشته کارشناسی در مرکز کارشناسان رسمی دادگستری خوزستان آماده ارائه خدمات کارشناسی به مردم، محاکم قضایی و دستگاهها هستند.

پر بازدیدترین ها