امروز: جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

محدودیت‌ جدید کرونایی در خوزستان شنبه آینده اعمال می‌شود

اشتراک گذاری مطلب:

لینک کوتاه مطلب:

کد خبر: 15258

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ، ۱۳۹۹

محدودیت‌ جدید کرونایی در خوزستان شنبه آینده اعمال می‌شود

ولی اله حیاتی روز شنبه در نشست مدیریت ویروس کرونا در خوزستان در محل استانداری بیان کرد: تمام محدودیت‌های که برای ۱۰ شهر قرمز خوزستان از لحاظ کرونا مصوب شده بود تا پایان هفته جاری پا برجا است.
وی افزود:از روز شنبه آینده اول آذر، بنا به تصمیم ستاد ملی کرونا، از روز شنبه اول آذر، مقررات ومحدودیت ویژه‌ای برای شهرهای قرمز کشور درنظر گرفته شده که این محدودیت در استان خوزستان اطلاع رسانی و از شنبه آینده اعمال می‌شود.

وی بیان کرد: ساعت کاری اداری در سه شهرستان اهواز، مسجدسلیمان و کارون تا پایان هفته جاری همچنان از ساعت هشت تا ۱۳و ۳۰ خواهد بود.

حیاتی گفت: مدارس ۱۰ شهر قرمز خوزستان نیز که هفته گذشته اعمال محدویت شدند نیز همانند گذشته به صورت غیرحضوری فعال خواهند بود.

وی ادامه داد: به شهروندان توصیه می‌شود خطر کرونا را جدی بگیرند، فاصله گذاری را رعایت کرده و استفاده از ماسک را فراموش نکنند.

معاون امنیتی انتظامی خوزستان افزود: در شرایط فعلی با رعایت مقررات بهداشتی می‌توانیم بدون تلفات از این مرحله عبور کنیم.

به گزارش ایرنا سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا در خوزستان نوزدهم آبان جاری از اعمال محدودیت کرونایی در ۱۰ شهر خوزستان شامل اهواز، مسجدسلیمان، کارون، بهبهان، امیدیه، دزفول، شوشتر ، رامهرمز ، باوی و آبادان به مدت یک هفته خبر داد.

براساس این محدودیت‌ها، تصمیمی درخصوص وضعیت تردد بین شهری گرفته نشده است اما تمامی مشاغل و اصناف گروه ۲،سه و چهار تنها تا ساعت ۱۸ اجازه فعالیت دارند و بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی درمانی، مطب‌ها و داروخانه‌ها، آتش نشانی، فروشگاه‌های مواد غذایی، سوپرمارکت و نانوایی‌ها شامل این محدودیت نمی‌شوند.

پر بازدیدترین ها