امروز: پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

بصیرت فاطمی، ولایتمداری و مقاومت علوی رمز ماندگاری حماسه ۹ دی هستند

اشتراک گذاری مطلب:

لینک کوتاه مطلب:

کد خبر: 17041

تاریخ انتشار: ۹ دی ، ۱۳۹۹

بصیرت فاطمی، ولایتمداری و مقاومت علوی رمز ماندگاری حماسه ۹ دی هستند

همچنین در این بیانیه آمده است: حماسه ماندگار ۹ دی جزو رموز ماندگاری انقلاب اسلامی است زیرا در این روز مردم ایران اسلامی یک صدا شعار «ولایتمداری، بصیرت و استقامت» را سر دادند.
۹ دی تجلی بصیرت، دیانت و دشمن شناسی ملت ایران است و ایستادگی در برابر توطئه‌هایی است که از خارج از مرزهای جغرافیایی کشورمان طراحی و اجرا می‌شود؛ حضور بی‌نظیر مردم در پای صندوق‌های رای در خرداد ۸۸ دشمنان و بدخواهان را سخت عصبانی کرد لذا اعتراضات و آشوب‌های خیابانی را در ایران به راه انداختند تا این فرصت حضور را به تهدید تبدیل کنند.
۹ دی نقطه‌ی عطفی در تاریخ پیروزی انقلاب اسلامی است که به نماد و نشان بصیرت ملت ایران تبدیل شده است و بصیرت مردم ایران اسلامی رو به فزونی است و آگاهانه در دفاع از نظام جمهوری اسلامی و ارزش‌های آن تلاش می‌کنند.
سازمان بسیج رسانه خوزستان در پایان این بیانیه آورده است:
نهم دی مظهر نفوذناپذیری ملت بزرگ ایران در برابر فتنه آمریکایی است و خلق حماسه نهم دی وابسته به هیچ گروه، جریان و یا حزب و تشکلی نبوده و نیست، بلکه این حماسه متعلق به ملت بصیر و سلحشور ایران اسلامی است و امت اسلامی و آزادی خواهان در سراسر جهان، مکتب حاج قاسم سلیمانی را به عنوان مکتب ضد ظلم و ستم همواره زنده و پویا نگه خواهند داشت.

روابط عمومی سازمان بسیج رسانه خوزستان

پر بازدیدترین ها