امروز: شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

راه‌اندازی اولین آژانس خدمات حمل پسماندهای ساختمانی جزء در سطح شهر اهواز

اشتراک گذاری مطلب:

لینک کوتاه مطلب:

کد خبر: 17044

تاریخ انتشار: ۹ دی ، ۱۳۹۹

راه‌اندازی اولین آژانس خدمات حمل پسماندهای ساختمانی جزء در سطح شهر اهواز

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز در این آیین گفت: سازمان خدمات موتوری شهرداری اهواز در چند ماه گذشته ساماندهی ماشین‌های حمل نخاله را شروع کرده است که خوشبختانه کلیه خودروهای فاقد جی پی اس ساماندهی و تجهیز شدند و امکان رصد آن‌ها فراهم شده است.
مراد حسینی افزود: در راستای ساماندهی نخاله های ساختمانی، ۸ دستگاه اسکیپ لودر و چهل مخزن به ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اهواز ملحق شد و امیدواریم بزودی با طرح های پوششی و اضاف کردن مخازن در مناطق دیگر نخاله ی جزء در سطح شهر مشاهده نشود.
معاون خدمات شهری تصریح کرد: شهروندان که قصد تخریب، ساخت و بهسازی ساختمان خود را دارند برای جلوگیری از عدم تخلیه پسماندهای ساختمانی در معابر و سطح شهر از دستگاه ها و مخازن پسماند ساختمانی سازمان خدمات موتوری شهرداری اهواز استفاده کنند.

در ادامه این آیین محسن موسوی زاده عضو شورای اسلامی شهر اهواز ضمن گرامیداشت روز بصیرت، تسلیت ایام فاطمیه و سالگرد شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی گفت: با توجه به شرایط اقتصادی و تحریم ها، استفاده از امکانات موجود و تعمیر و بازسازی دستگاه ها در سازمان ها بهترین راهکار برای پیشبرد اهداف و خدمت رسانی به شهروندان است که چندی پیش این مهم بوسیله سازمان اتوبوسرانی و آتش نشانی آغاز و امروز هم توسط خدمات موتوری استمرار یافت و اجرایی شد.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز گفت: پروژه های عمرانی سالهای گذشته و جدید در سطح شهر اهواز در حال تکمیل و اجرا هستند و در کنار این اقدامات اجرای پروژه های جدیدی با سرمایه گذاری بخش خصوصی برنامه ریزی شده است.

گفتنی است ٨ دستگاه اسکیپ لودر در محل های مشخص شده در سطح شهر اهواز برای حمل پسماندهای ساختمانی جزء مستقر شدند.

 

پر بازدیدترین ها