امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزئیات محدودیت‌های جدید کرونایی در خوزستان

اشتراک گذاری مطلب:

لینک کوتاه مطلب:

کد خبر: 18557

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ، ۱۳۹۹

جزئیات محدودیت‌های جدید کرونایی در خوزستان

رضا نجاتی اظهار کرد: روز شنبه همه اعضای ستاد ملی مقابله با کرونا از وضعیت رو به رشد بیماری در خوزستان نگران بودند.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به برگشت اعمال محدودیت‌ها در خوزستان، افزود: تردد از ساعت ۲۱ تا ۴ بامداد با جدیت بیشتری اعمال می‌شود و به صورت جدی اعمال قانون خواهد شد.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: فعالیت اصناف و مشاغل گروه ۴ در ۹ شهرستان زرد استان شامل اهواز، دزفول، آبادان، شوشتر، کارون، شادگان، رامهرمز، بهبهان و اندیمشک ممنوع است. همچنین استخرهای سرپوشیده، آرایشگاه‌های زنانه و نمایشگاه‌های دائمی و بین‌المللی امکان فعالیت ندارند.

نجاتی بیان کرد: همچنین تالارها فقط تا این هفته با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اجازه فعالیت دارند و از هفته آینده تعطیل خواهند شد.

وی با اشاره به تعطیلی آرامستان‌ها، تصریح کرد: اجازه برگزاری مراسم عروسی و عزا با جمعیت بالا نیز داده نخواهد شد.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان بیان کرد: ساعت فعالیت ادارات در اهواز ۸:۳۰ تا ۱۳:۳۰ و در دیگر شهرهای استان ۸:۳۰ تا ۱۴:۳۰ خواهد بود.

نجاتی گفت: همچنین پرسنل ادارات، سازمان‌ها و شرکت‌ها به صورت یک سوم دورکاری و دو سوم حضور در محل کار فعالیت می‌کنند. این مصوبه برای همه ادارات و بخش ستادی شرکت‌ها در همه شهرستان‌ها لازم الاجرا است.

وی که در یک گفت‌وگوی تلویزیونی صحبت می‌کرد، با اشاره به وضعیت شیوع کرونا در شهرستان شادگان، تصریح کرد: بیماری در شادگان خیز بلندی برداشته و تعداد مبتلایان به سرعت در حال افزایش است که در این شهرستان محدودیت‌های بیشتری اعمال خواهد شد.

پر بازدیدترین ها