امروز: جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

خوزستان فعال‌ترین استان کشور در بحث آموزش و کلاس‌های مربیگری فوتبال لقب گرفت

اشتراک گذاری مطلب:

لینک کوتاه مطلب:

کد خبر: 19530

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ، ۱۳۹۹

خوزستان فعال‌ترین استان کشور در بحث آموزش و کلاس‌های مربیگری فوتبال لقب گرفت

بدین منظور با جناب آقای دکتر سجاد مهدی‌پور مسئول موفق کمیته آموزش هیات فوتبال خوزستان گفت و گویی در این زمینه انجام داده‌ایم که از حضورتان می‌گذرد:

دوره‌های ‌مربیگری درجه A و B و C و D آسیا و دانش افزایی مربیان فوتبال با استقبال مربیان خوزستانی در سال جاری برگزار شد.

دکتر مهدی پور مسئول آموزش و استعدادیابی فوتبال خوزستان در گفت و گو با ما عنوان داشت: دوره‌های دانش افزایی مربیان فوتبال درجه حرفه‌ای، A و B بصورت وبیناری به مدرسی جناب آقای اردشیر پورنعمت و جناب آقای دکتر براتی با شرکت ۱۲۰ مربی فعال از سراسر استان خوزستان برگزار شد.
مهدی‌پور افزود: به دلیل استقبال و درخواست های مکرر مربیان جهت حضور در این دوره، با رایزنی و‌ پیگیری بعمل آمده از طریق فدراسیون فوتبال، مجوز برگزاری کلاس دانش افزایی را به صورت سه گروه اخذ نمودیم که در گروه اول ، دوم و سوم برگزار کردیم .

وی همچنین در خصوص برگزاری کلاس‌های آموزش مربیگری اظهار داشت: مجوز برگزاری دوره های مختلف مربیگری را دریافت کرده ایم و اگر شرایط بیماری کرونا اجازه بدهد برنامه ریزی لازم در خصوص برگزاری این کلاس‌ها صورت خواهد گرفت.
همچنین در شهرستان ملاثانی کلاس درجه D آسیا با مدرسی جناب آقای منصور ربیعه و کلاس درجه C آسیا با مدرسی جناب آقای حسین روانشاد در اهواز در حال برگزاری است
همچنین شهرستان مسجد سلیمان نیز در روزهای آینده میزبان کلاس درجه C آسیا و شهرستان اندیمشک نیز میزبان کلاس درجه D آسیا خواهند بود.

دکتر مهدی‌پور همچنین در مورد برگزاری کلاس درجه A آسیا به میزبانی شهرستان اهواز که دستاورد بزرگی برای فوتبال استان بود خاطر نشان نمود:
مرحله دوم و پایانی کلاس آموزش مربیگری A آسیا در اهواز با تلاش و‌ پیگیری جناب آقای مهندس طالقانی ریاست هیات خوزستان به مدرسی جناب آقای عباس چمنیان و جناب حاج آقا حسن سالمی از مدرسین رسمی و تراز اول کنفدراسیون فوتبال آسیا در اهواز و با حضور ۲۴ مربی از سراسر کشور در بهمن ماه امسال برگزار گردید.
مهدی‌پور با بیان این مطلب افزود: آموزش یک روند است و یک قانون نیست وتوقف در آن وجود ندارد و مربیان عزیز همواره باید خود را به علم روز دنیا مجهز نمایند تا باعث رشد فوتبال استان و کشور شوند.
مسئول آموزش مربیان فوتبال گفت: با توجه به استقبال مربیان جهت حضور در کلاس های آموزش مربیان در فوتبال و فوتسال، درخواست رسمی خود جهت اختصاص بیشترین سهمیه برگزاری دوره‌های آموزش مربیان به استان خوزستان را در سال آینده، به فدراسیون فوتبال ارائه داده‌ایم که در صورت موافقت، بصورت رسمی جهت نام نویسی علاقمندان در این بخش از سایت رسمی هیات فوتبال خوزستان اعلام خواهیم نمود.

مهدی پور در پایان افزود : لازم می دانم از حمایت های بی‌دریغ جناب آقای مهندس عبدالکاظم طالقانی ریاست هیات فوتبال خوزستان که در جهت رشد فوتبال استان ، بعنوان چهره فعال و دلسوز هیات رئیسه فدراسیون فوتبال که باعث شدند امسال بیشترین سهمیه جهت برگزاری دوره های مربیگری و همچنین بیشترین پیگیری در جهت حل مشکلات مربیان عزیز صورت پذیرد قدردانی نمایم و این قول را به مربیان پاک و دلسوز استانم می دهم که با تمام وجود در جهت رشد و ارتقاء سطح علمی آنان تلاش خواهیم نمود.

یاسین اقبال: خبرنگار و عکاس ورزشی

پر بازدیدترین ها