امروز: سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

استارت ساخت فیلم سینمایی با نام رایان(اکشن رزمی) در استان خوزستان

اشتراک گذاری مطلب:

لینک کوتاه مطلب:

کد خبر: 20852

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ، ۱۴۰۰

استارت ساخت فیلم سینمایی با نام رایان(اکشن رزمی) در استان خوزستان

نواب ورناصری گفت: صنعت سینما مانند سایر صنایع و کسب به دنبال درآمد است و این رابطه امروزه تولید فیلم های کم هزینه و پرمخاطب در دستور کار قرار میگیرد.
هدفم از ساخت فیلم سینمایی اکشن رزمی ترویج و توسعه فیلم های رزمی با بهره گیری از پتانسیل های داخلی و همچنین جذب مخاطب و رضایت بیننده ایرانی است.
به هیچ عنوان نگاه اقتصادی به این موضوع نداشتم و می خواهم با تولید فیلم های رزمی و اکشن ضمن پاسخ به نیاز مخاطبان این فیلم ها بسر لازم برای ورود و تشویق جوانان و نوجوانان در رشته های مختلف ورزشی فراهم شود.
حدود ۳۰ سال است فیلم اکشن در ایران فراموش شده است و کمتر کارگردان های مطرح سمت این ژانر نرفته اند.
باید بپذیریم که سینمای ما در زندان کمدی وفیلم های اجتماعی و دفاع مقدسی محبوس شده و تجربه های نظیر اکشن رزمی در فضای تولیدات سینمایی ایران جایی ندارد.
با توجه به پیش فرض های کیفی که در ذهن دارم و تجارب فنی که در آثار گذشته به دست آورده ام این جسارت را به خود دادم به سمت فیلمی با ژانر اکشن و بومی بروم که قواره کیفی آن بی اقراق و بدون زیادگویی قابل دفاع باشد.
خوزستان استان مستعد در زمینه سینمایی و ورزشی در تمام رشته هاست و با سیاستگذاری های خاص ما و حمایت مسئولین استان به زودی شاهد درخشش هنر این استان در سطح بین المللی خواهیم بود وتمام تلاش این است که تماما از پتانسیل های استان خوزستان در این فیلم استفاده و به کار گرفته شود.
در این روز های سختی که درگیر ویروس مرگبار کرونا هستیم پیش از بیش باید مراقب این باشیم تا مبادا درگیر این اوضاع و احوال چراغ سینما خاموش نشود ، ما مراحل تولیدمان را با رعایت کامل دستور العمل بهداشتی و پروتکل های وزارت بهداشت انجام خواهیم نمود.
این فیلم در خوزستان تصویر برداری می شود و از فروردین ۱۴۰۰ در مرحله پیش تولید رفته و از اواسط پاییز سال جاری در مرحله تولید قرار خواهد گرفت.

ضمن تشکر از اعتماد و اطمینان شما بزرگوارن به این جانب….

در خصوص پیشنهاد همکاری در تیم تولید فیلم سازی آمادگی خود را جهت پذیرش آن بحضور اعلام میداریم و تمام تلاش را خواهیم کرد تا این مسئولیت را به نحوه مطلوبی به انجام برسانیم.

در اولین جلسه که با همکاری و هماهنگی جناب آقای سید سالار محمدنیا رئیس هیات تیراندازی استان خوزستان در روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ برگزار میگردید شرح مسئولیت های پیشنهاد شده و همکاری ها بدین شکل مییاشد.

جناب آقای منوچهر بهارلویی به عنوان بازیگردان و مشاور هنری
جناب آقای هاشم عویدی فر به عنوان مشاورو کارگردان هنرهای رزمی
جناب آقای دکتر شهاب یوسفی فر متخصص جراح استخوان و مفاصل ( ارتوپد ) به عنوان پزشک
جناب آقای لطیف منصوری به عنوان مربی و داور
جناب آقای اتابک کاراوند به عنوان مربی و داور
سرکار خانوم سمیه صالحی به عنوان مربی و داور
سرکار خانوم نیلوفر مطلق زاده به عنوان مربی و داور
می باشند.
امید است با همت، درایت و پشتکاری که از آن برخورداریم با همدلی، تلاش و مساعدت کلیه همکاران ، اساتید ، مربیان ، مسئولین و همه ی دست اندرکاران ارجمند، در به ثمر رسیدن اهداف تیم تولید فیلم موفق باشیم.

یاسین اقبال خبرنگار و عکاس فرهنگی ورزشی

پر بازدیدترین ها