امروز: شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

اهدای تبلت به دانش آموزان نیازمند خوزستانی

اشتراک گذاری مطلب:

لینک کوتاه مطلب:

کد خبر: 21600

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ، ۱۴۰۰

اهدای تبلت به دانش آموزان نیازمند خوزستانی

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، جمال شیبه مدیر کل کمیته امداد خوزستان در مراسم اهدای ۳۶ دستگاه تبلت به همت بانک سینا به دانش آموزان نیازمند مناطق محروم، عنوان کرد: تا کنون ۸ هزار تبلت بین دانش آموزان تحت حمایت توزیع شده است.
وی با اشاره به جمعیت دانش آموز و دانشجو تحت حمایت کمیته امداد استان، گفت: حدود ۵۰ هزار دانش آموز مستقیم و غیر مستقیم تحت حمایت در استان می باشند که در طول سال از خدمات این نهاد بهره مند می گردند.ی
شیبه، با تأکید بر تغییر شرایط تحصیل ناشی از شیوع کرونا و ایجاد بستر آموزش مجازی، عنوان کرد: یکی از دغدغه های کمیته امداد موضوع فراهم آوردن امکانات برای تحصیل دانش آموزان در این بستر بود که تا کنون با کمک خیّرین توانستیم اقدامات مؤثری را انجام دهیم.
پایش خانواده های دارای دانش آموز نیازمند به تبلت و گوشی هوشمند را گام اول در این راستا برشمرد و اضافه کرد: در این مسیر توانستیم با مشارکت خیّرین حمایت های مختلف را برای این عزیزان انجام دهیم.
مدیر کل کمیته امداد خوزستان نزدیک شدن فصل امتحانات الویت مناطق کم برخوردار و خانواده های که هییچ کدام افراد دستگاه هوشمندی ندارندعنوان کرد.
با شروع بیماری کرونا و عدم دسترسی دانش آموزان نیازمند به تبلت و گوشی هوشمند ، امداد با همت فعالین مراکز نیکوکاری خیرین وسازمان ها تعداد ۸ هزار تبلت را به این عزیزان اهداء کردند .
کمیته امداد یک نهاد واسطه بین خیرین و افراد کم برخوردار است. افزود: امداد به تناسب شرایط جامعه همواره در کنار مردم و در خدمت به مردم حضور برجسته و موثری داشته و دارند.

پر بازدیدترین ها