امروز: پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

برای مشارکت حداکثری در انتخابات باید بصیرت‌افزایی کرد

اشتراک گذاری مطلب:

لینک کوتاه مطلب:

کد خبر: 22634

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ، ۱۴۰۰

برای مشارکت حداکثری در انتخابات باید بصیرت‌افزایی کرد

رئیس کل دادگستری استان خوزستان با تاکید بر نقش و اهمیت آگاهی بخشی و بصیرت افزایی در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، گفت: فشارهای دشمنان داخلی و خارجی برای مأیوس کردن مردم از نظام و عدم مشارکت آنان در انتخابات را تنها می توان با آگاهی بخشی و بصیرت افزایی از بین برد.
به گزارش روابط عمومی دادگستری خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی در نشست اندیشه ورزی بسیج حقوقدانان استان اظهار داشت: انتخابات حق مردم است و حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و تمامی مسائل کشور می تواند تهدیدات دشمن را بی اثر، دشمن را مأیوس و امنیت مردم را تضمین کند.
وی خاطر نشان کرد: در این ۴۲ سال که از پیروزی انقلاب می گذرد، در تمامی فراز و نشیب هایی که در جریان انتخابات وجود داشته، اهتمام ویژه امام راحل و مقام معظم رهبری به صیانت از آرای مردم بوده است و میزان را رای مردم می دانستند و بر آن تاکید فراوانی دارند.
حجت الاسلام و المسلمین مرادی بیان داشت: ثروت ملی و رفع مشکلات اقتصادی کشور در گروی حضور با شکوه مردم در انتخابات و انتخاب افراد اصلح است.
رئیس کل دادگستری خوزستان نقش رسانه ها در افزایش حضور مردم پای صندوق های رای و انتخاب افراد اصلح را اثر بخش دانست و عنوان کرد: رسانه ها نقش بسیار ارزشمند و مهمی در امید آفرینی و شور انتخاباتی و همچنین ایجاد انگیزه برای شرکت مردم در انتخابات ایفا می کنند و می توانند مردم را به دستیابی به حق خود که انتخابات است، بیشتر ترغیب نمایند.
در این نشست نیز سردار شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان فصل الخطاب پیشرفت کشور و امید آفرینی مردم را انتخابات بر شمرد و گفت: برگزاری انتخابات سالم و حضور پر شور مردم، باعث حل و فصل مشکلات کشور می شود و همچنین اقتدار و امنیت کشور را تقویت می کند.
در ادامه سایر اعضاء به ارائه پیشنهادات، نظرات و راهکارها در جهت حضور حداکثری مردم در انتخابات پرداختند.

 

منبع: دادگستری کل استان خوزستان

پر بازدیدترین ها