امروز: یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

برای احیای حقوق شهروندی و توسعه‌ی شهر اهواز پا به صحنه‌ی انتخابات گذاشته‌ام

اشتراک گذاری مطلب:

لینک کوتاه مطلب:

کد خبر: 22678

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ، ۱۴۰۰

برای احیای حقوق شهروندی و توسعه‌ی شهر اهواز پا به صحنه‌ی انتخابات گذاشته‌ام

متن بیانیه بدین شرح است:

یکی از معیارهای تشخیص تمدن شهری راه‌ها، جاده‌ها، پل‌ها و زیرگذرهاست. در شهر عزیزمان اهواز با وجود پتانسیل لازم از نیروی جوان و متخصص و دانشگاهی و دلسوزان و متدینان حض و بهره شهر از این معیار تشخیص تمدن بسیار ناچیز است و صد افسوس از فرصت‌سوزی و بی‌لیاقتی و ناکارآمدی مسئولان و مدیران شهری، مدیر و مسئول در شهر و در هر سمت و مقامی که باشد چگونه با وضعیت موجود شب‌ها به راحتی سر بر بالین می‌گذارد؟ آیا وقت آن نرسیده تا بیدار شوند؟ ملت ما قطعا بیدار است و با شرکت در انتخابات و انتخاب افراد اصلح خواب را بر مدیران نالایق حرام خواهند کرد.
باید چهره شهرمان دگرگون شود، باید امنیت همه‌جانبه در شهرمان حاکم شود. تصادفات جاده‌ای و تخریب خودروها به‌واسطه ضعف جاده‌ها و مشکل روکش آسفالت خیابان‌ها تا کی باید ادامه یابد؟ با بررسی گروه جغرافیای شهری ستاد مرکزی اینجانب، بیش از چهل محل و نقطه در شهر اهواز یافت شده که مستعد ساخت زیرگذر هستند و باید سریعا به جامه عمل پوشانده شود. مطالعه احداث پل بر روی کارون بزرگ باید در دستور کار قرار گیرد، ایستگاه‌های مجهز اتوبوس و ناوگان حمل و نقل باید هرچه سریعتر احداث و یا تعمیر و نگهداری شود. چه بسیار هستند از نیروهای مازاد شهرداری که حقوق بگیر شهرداری هستند ولی کارآمدی آنها و حتی کارکردن آن‌ها معلوم نیست. باید این افراد را به نگهداری این ایستگاه‌ها و راه‌ها این سرمایه ملی و شهری گماشت. شهر اهواز از کلانشهر بودن فقط اسم آن را یدک می‌کشد و در واقع در مقایسه با استان‌هایی همچون اصفهان و شیراز و خراسان به مثابه یک روستای بزرگ است و باید فکری کرد و کاری کرد.
اینجانب مهدی جابری‌زاده انصاری با تمام قوا و با کوله‌باری از اندوخته و تجربیات شهری و استانی و تحصیلات حوزوی و دانشگاهی تا مقاطع عالیه و با عزمی راسخ پا به میدان گذاشته‌ام و با خود قسم یاد نموده‌ام تا حقوق شهروندی را احیا ننمایم آرام نگیرم.

ما زنده به آنیم که آرام نگیریم / موجیم که آسودگی ما عدم ماست

حماسه‌ای در راه است
والسلام
دکتر مهدی جابری‌زاده انصاری

پر بازدیدترین ها