امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

رسولی: سرپرست جدید شناختی از دوومیدانی ندارد/ برای ورودی المپیک به معجزه نیاز دارم

اشتراک گذاری مطلب:

لینک کوتاه مطلب:

کد خبر: 24992

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ، ۱۴۰۳

رسولی: سرپرست جدید شناختی از دوومیدانی ندارد/ برای ورودی المپیک به معجزه نیاز دارم

حسین رسولی روز جمعه در گفت‌وگو با ایرنا درباره تغییر مدیریت در فدراسیون دوومیدانی، اظهار کرد: سرپرست جدیدی در فدراسیون آمده است که هیچ شناختی از دوومیدانی ندارد. این موضوع کار را برای ما خیلی سخت می‌کند. به دنبال یک برنامه‌ریزی مشخص برای المپیکی شدن بودم اما وقتی سرپرست تغییر می‌کند و شخصی را انتخاب می‌کنند که سررشته‌ای از این رشته ندارد، همه چیز بهم می‌ریزد. قرار بود تا فیزیوتراپ و ماساژور هماهنگ شود اما این اتفاق رخ نداد.

وی افزود: وقتی ماساژور برای قرارداد نزد سرپرست جدید رفت، گفت که چرا ورزشکار باید یک ماساژور داشته باشد. دوومیدانی مانند فوتبال و والیبال نیست که همه جمع شوند و یک ماساژور برای کل تیم حضور داشته باشد. دوومیدانی رشته‌ای است که هر ورزشکاری در شهر خود با یک مربی تمرین می‌کند.

پرتابگر طلایی آسیا عنوان کرد: با صحبت‌هایی که با مهدی مبینی سرپرست قبلی فدراسیون داشتم قرار بود تا هزینه‌های مکمل‌ها و کفش رانینگ را پرداخت کنند و حتی مبینی گفته بود که وقتی خودم هزینه کردم، فاکتور را برای او ببرم اما حالا سرپرست عوض شده و گفته است که هزینه‌های مکمل‌ها را پرداخت نمی‌کند. هرچند او قبل از عید به من گفت پرداخت می‌کند و حالا زیر حرف خود زده است.

وی ادامه داد: هادی سپهرزاد مدیر تیم‌های ملی است و با دیدن این شرایط گفت که نمی‌دانم باید چه بگویم. از این شرایط خسته شدم. من با افشین داوری برای اجرای برنامه‌هایم بعد از هانگژو به نتیجه رسیده بودم اما با رفتم داوری و آمدن مبینی جنجال دیگری داشتم. هرچند با او به تعامل رسیدم و وی هم مخالفتی نکرد اما سرپرست جدید وارد تعامل نمی‌شود. الان ورزشکاران برای المپیک آماده می‌شوند و سرپرست جدید باید از ما بپرسد که به چه چیزی نیاز داریم. او نمی‌داند حسین رسولی یا حسن تفتیان کیست. من را با کسی مقایسه می‌کند که نفر پنجم ایران هم نیست.

رسولی یادآور شد: با این شرایط برای کسب ورودی المپیک نیاز به معجزه دارم. هر ورزشکاری با تلاش خود به سهمیه می‌رسد. برنامه ریزی برای المپیک وجود ندارد. از احسان حدادی بپرسید که برای المپیک لندن چگونه آماده شد و حال شرایط من را ببینید. واقعا خسته شده‌ام و هر روز باید بحث کنم. امیدوارم رئیس فدراسیون هرچه زودتر انتخاب شود و بدانیم طرف حساب ما کیست و با چه فردی باید به تعامل برسیم.

وی گفت: دلم برای زحمات خودم و مربی‌ام می‌سوزد. من باید به اردوی ترکیه می‌رفتم اما به یکباره مسئول امور بین‌الملل را اخراج کردند و برنامه اعزام ما هم روی هوا رفت. با این شرایط مشخص نیست که ما را به مسابقات کسب سهمیه بفرستند.

پر بازدیدترین ها