امروز: جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

اولین واکنش شمسایی به احتمال تقابل زودهنگام با ژاپن: برای ما فرقی نمی‌کند

اشتراک گذاری مطلب:

لینک کوتاه مطلب:

کد خبر: 24996

تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ، ۱۴۰۳

اولین واکنش شمسایی به احتمال تقابل زودهنگام با ژاپن: برای ما فرقی نمی‌کند

به گزارش ایرنا، تیم ملی ژاپن دیروز پنجشنبه در اولین دیدار از مرحله گروهی جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ در ورزشگاه بانکوک آرنا تایلند به مصاف تیم ملی قرقیزستان رفت و با نتیجه سه بر دو شکست خورد. در گروه دیگر نیز تیم ایران موفق شد افغانستان را با نتیجه سه بر یک شکست دهد. این نتایج باعث شد تا احتمال رویارویی ایران و ژاپن در مرحله یک چهارم نهایی بسیار بالا رود.

از این رو وحید شمسایی سرمربی تیم ملی ایران امروز جمعه در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص این مورد، گفت: برای ما فرقی نمی‌کند مقابل چه تیمی قرار بگیریم. نه به تیمی کار داریم و نه هیچ چیزی، فقط بازی به بازی پیش می‌رویم.

وی افزود: در حال حاضر مهم‌ترین موضوع برای ما بازی با تیم بحرین است. این تیم تیم فیزیکی است و باید مراقب آن‌ها باشیم. باید به کارت گرفتن‌ها دقت کنیم. باید اتفاقات را رصد کنیم. دو سه روز دیگر هم با کویت بازی داریم و آن‌ها را هم زیر نظر داریم.

شمسایی عنوان کرد: ما همه تیم‌هایی که احتمال دارد با آن‌ها روبرو شویم را با دقت زیر نظر داریم. ما با تفسیر ذهنی خودمان پیش می‌رویم.

سرمربی تیم ملی ایران در مورد واکنش کنیچیرو کوگوره سرمربی تیم ملی ژاپن به موضوع احتمال تقابل دو غول فوتسال آسیا در مرحله یک چهارم نهایی گفت: هرکسی می‌تواند نظر خودش را بدهد اما ما با تمام وجود بازی به بازی پیش می‌رویم و برای آن‌ها برنامه داریم. سعی می‌کنیم از فینال دوره قبل درس بگیریم. تیم ما یکدست است و همه بازیکنان با انگیزه هستند و با تمام وجود می‌خواهند ایران را قهرمان آسیا کنند. برای ما فرقی ندارد با چه تیمی روبرو می‌شویم.

تیم ملی فوتسال کشورمان فردا از ساعت ۱۷:۳۰ مقابل بحرین قرار می‌گیرد.

پر بازدیدترین ها