امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

قدردانی نماینده ولی فقیه در خوزستان از جامعه پزشکی

اشتراک گذاری مطلب:

لینک کوتاه مطلب:

کد خبر: 3867

تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ، ۱۳۹۸

قدردانی نماینده ولی فقیه در خوزستان از جامعه پزشکی

به گزارش جهان‌اخبارنیوز به نقل از ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدنبی موسوی فرد جمعه شب در محل بیت نمایندگی ولی فقیه در خوزستان اظهار داشت : اکنون کشور ما با بیماری سختی دست و پنجه نرم می کند و جا دارد از جامعه پزشکان و کادر سلامت به خاطر اینکه شبانه روز پای کار هستند صمیمانه قدردانی کنیم.

وی تصریح کرد : در زمینه پیشگیری از بیماری کرونا نیز اقدامات خوبی در سطح کشور و استان خوزستان صورت گرفته که شایسته تقدیر است .

نماینده ولی فقیه در خوزستان اظهار داشت : جامعه پرستاران نیز با تمام وجود به صورت شبانه روزی به بیماران خدمت می کنند که جای تقدیر دارد؛ این تلاشگران جان خود را به خطر انداختند تا سلامت مردم را تضمین کنند.

وی گفت: انتظار می رود مردم نیز توصیه های پزشکان و کارشناسان را برای خودداری از اجتماع ها جدی گرفته تا از سرایت بیماری جلوگیری شود ؛ باید تلاش کنیم با رعایت نکات بهداشتی این بیماری را از جامعه دور کنیم .

حجت الاسلام موسوی فرد افزود: اکنون دانشگاه ها و مدارس تعطیل شده اما این تعطیلی به معنی ادامه ندادن روند آموزش نیست بلکه اقداماتی برای آموزش از راه دور انجام شده که همگی باید در شرایط کنونی همکاری لازم را با کادر آموزشی داشته باشند.

وی یادآور شد : خداوند همواره در این دنیا بندگان خود را در شرایط مختلف مورد آزمایش قرار می دهد و سختی های فراوانی را پیش روی آن ها قرار می دهد . در طول تاریخ در کشورهای اسلامی بیماری های فراوانی نظیر وبا شیوع پیدا کرده است و در آن ایام بزرگان ، مردم را به خواندن ۴۰ روز زیارت عاشورا دعوت می کردند چرا که زیارت عاشورا تمامی بلایا را از بین می برد. خواندن برخی دعاها در سختی های طاقت فرسا نتایج خوبی به دنبال داشته و ثواب فراوانی دارد .

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد همچنین در خصوص برپا نشدن نماز جمعه این هفته در برخی نقاط کشور گفت: نماز جمعه بنا بر توصیه های وزارت بهداشت برای پیشگیری از سرایت بیماری در ۲۳ استان این هفته برپا نشد و امیدواریم با از بین رفتن این ویروس بار دیگر نماز باشکوه جمعه در سراسر کشور اقامه شود.

پر بازدیدترین ها