امروز: سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

فعالیت اماکن گردشگری و تفریحی دزفول ممنوع شد

اشتراک گذاری مطلب:

لینک کوتاه مطلب:

کد خبر: 4731

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ، ۱۳۹۸

فعالیت اماکن گردشگری و تفریحی دزفول ممنوع شد

حجت اله آریایی افزود: طبق دستور اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان خوزستان و فرمانداری ویژه دزفول به منظور پیشگیری از شیوع کرونا صاحبان تمام تاسیسات و موسسه‌های گردشگری باید از هرگونه فعالیت و پذیرش مهمان و مسافر خودداری کنند.
وی اظهارداشت: نظر به تعطیلی مدارس و فعالیت ۵۰ درصدی ادارات و با توجه به نزدیکی فصل بهار و آب و هوای مساعد این روزهای شهر دزفول ممکن است مسافران زیادی به این شهرستان سفر کنند و متقاضی اجاره باغ ویلا و خانه مسافر باشند که با توجه به تاکید مصوبه شورای تامین شهرستان و هشدارهای ستاد مبارزه با کرونا به منظور حفظ سلامت شهروندان، هرگونه پذیرش و فعالیت در این زمینه ممنوع است.
رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان دزفول افزود: متاسفانه با وجود ابلاغ تعطیلی تاسیسات و موسسه‌های گردشگری، صاحبان برخی از این موسسه‌ها نسبت به این ابلاغیه‌ها بی‌اعتنا هستند که درصورت تعطیل نکردن و مشاهده یا گزارش هرگونه فعالیتی به شدت با آنها برخورد خواهد شد.
وی گفت: شهروندان تا زمان رفع شدن بیماری کرونا، هرگونه فعالیت درخصوص اسکان مسافران توسط موسسه‌های گردشگری و سایر اماکن اقامتی را به معاونت گردشگری اداره میراث فرهنگی به شماره تماس ۴۲۴۳۰۲۴۲ گزارش کنند.

۱۶ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان بزرگ دزفول بستری است که پنج نفر از این تعداد از شهرستان دزفول و مابقی از شهرستان‌های اطراف هستند.

پر بازدیدترین ها