امروز: جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

گروگانگیری کرونا ادامه دارد/ ۸۵ خوزستانی کرونایی شدند و ۷ نفر جان باختند

اشتراک گذاری مطلب:

لینک کوتاه مطلب:

کد خبر: 7061

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ، ۱۳۹۹

گروگانگیری کرونا ادامه دارد/ ۸۵ خوزستانی کرونایی شدند و ۷ نفر جان باختند

علی احسان پور سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در تشریح آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا در استان خوزستان گفت: علیرغم هشدار‌ها به شهروندان، اما شاهد بی توجهی شهروندان و مردم نسبت به رعایت نکات بهداشتی و خودداری از تردد‌های غیرضروری در سطح شهر‌ها هستیم.

او با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته، ۸۵ نفر دیگر به کرونا مبتلا شدند و تعداد مبتلایان به این ویروس به یک هزار و ۶۹۱ نفر رسید، افزود: طی مدت مذکور، اهواز ۴۰ مورد، ایذه و رامشیر هر کدام ۸ مورد، هویزه ۶ مورد، ماهشهر، دزفول و آبادان هر کدام ۳ مورد، شهرستان‌های باوی، حمیدیه، کارون، شوشتر و شوش هر کدام ۲ مورد، شهرستان‌های باغملک، دشت آزادگان، مسجدسلیمان و خرمشهر هر کدام یک مورد ابتلا را ثبت کرده اند.

به گفته احسان پور، در ۲۴ ساعت گذشته، ۷ نفر در خوزستان جان خود را از دست داده اند و تعداد جان باختگان ناشی از ابتلا به کرونا ویروس در استان به ۱۶۶ نفر رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه در حال حاضر ۲۰۹ بیمار مبتلا به کووید-۱۹ در مراکز درمانی استان تحت درمان هستند، اظهار داشت: با تلاش‌های بی وقفه کادر درمان، تاکنون یک هزار و ۳۱۵ نفر از بیماران پس از دریافت خدمات درمانی با بهبودی از بیمارستان‌های استان ترخیص شده اند.

پر بازدیدترین ها