امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

لزوم شرکت همه کارخانه‌ها و کارگاه‌های خوزستان در رزمایش بزرگ همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان استان

اشتراک گذاری مطلب:

لینک کوتاه مطلب:

کد خبر: 7064

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ، ۱۳۹۹

لزوم شرکت همه کارخانه‌ها و کارگاه‌های خوزستان در رزمایش بزرگ همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان استان

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، ارسلان‌ غمگین امروز دوشنبه یکم اردیبهشت ماه در نشست هماهنگی رزمایش بزرگ همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان استان که با حضور مدیران حوزه های اشتغال و کارآفرینی پشتیبانی تعاون رفاه اجتماعی روابط کار مشاورین مدیرکل کارشناسان و روسای ستادی مرتبط همچنین با حضور فرمانده بسیج کارگری استان شرکای اجتماعی برگزار شد، اظهار کرد: این جلسه در راستای منویات مقام معظم رهبری در نیمه شعبان مبنی بر لزوم همدلی و کمک های مؤمنانه به اقشار آسیب پذیر تشکیل شده است تا مانند همیشه در جهت تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی گام های مؤثری برداشته شود.

وی افزود: با توجه به اینکه شیوع ویروس کرونا در کشور موجب تعطیلی برخی مشاغل و بیکاری کارگران شده است، لزوم کمک به اقشار آسیب پذیر در جریان شیوع این ویروس بیش از پیش احساس می شود. به همین منظور اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی با کمک شرکای اجتماعی خود در راستای رسالت های ذاتی خود اقدام به جمع آوری بسته های حاوی اقلام ضروری معیشتی برای نیازمندان کرده است.

غمگین تصریح کرد: با تمام شرکت ها و کارگاه های تولیدی بزرگ چه آنان که به وابسته به وزارت متبوع هستند و چه آنان که وابسته نیستند مکاتبه کرده و مجموعه اقدامات مومنانه آنها را مطالبه می کنیم و از آنها میخواهیم تا اقدامات مومنانه خود را به ما اعلام کنند تا شاهد حضور گسترده در این امر خداپسندانه باشیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان با بیان اینکه دبیر این رزمایش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، عنوان کرد: ما پیشتازانه در این امر حرکت می کنیم و از شرکای اجتماعی خود که بازوهای توانمند اداره کل هستند درخواست می کنیم همانند اقدامات خیرخواهانه ای که در جریان وقوع در سیل زاهدان و مواقع ضروری دیگر انجام دادند، پیشقدم شده و در این راه خیر ما را همراهی کنند.

لازم به ذکر است، ارسلان غمگین، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، در اقدامی خیرخواهانه ۱۵ درصد از حقوق دریافتی خود را تا پایان شیوع کرونا در استان جهت کمک به اقشار آسیب پذیر اختصاص داد.

پر بازدیدترین ها