امروز: پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

رزمایش کمک مومنانه و توزیع ۳۱ هزار بسته معیشتی در خوزستان

اشتراک گذاری مطلب:

لینک کوتاه مطلب:

کد خبر: 7069

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ، ۱۳۹۹

رزمایش کمک مومنانه و توزیع ۳۱ هزار بسته معیشتی در خوزستان

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان عصر دوشنبه در رزمایش سراسری کمک مومنانه و آغاز توزیع ۳۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در سطح استان در جمع خبرنگاران در محل سپاه ولیعصر(عج) خوزستان اظهار داشت: پس از فرمان رهبر معظم انقلاب در نیمه ماه شعبان مبنی بر تشکیل قرارگاه و رزمایش مومنانه، استان خوزستان به برکت تلاش‌های سپاه ولیعصر(عج) کمک به نیازمندان را در دستور کار قرار داده است.

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدنبی موسوی فرد افزود: برخی از مردم استان به عنوان جامعه هدف شناسایی شده‌اند که جمعیتی حدود یک میلیون نفر را شامل می شوند؛ اکنون ۵۰۰ هزار بسته برای کمک به این افراد نیازمند پیش بینی شده است.

فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان نیز در این رزمایش گفت: نخستین مرحله رزمایش مواسات و کمک های مومنانه امروز با حضور تمامی حوزه های مقاومت بسیج استان خوزستان آغاز شد و در حال حاضر ۳۱ هزار بسته برای توزیع در مناطق پیش بینی شده است .

سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور افزود: این اقلام به همت مردم خیر استان جمع آوری شده و امید است این چرخه حمایتی با حضور نهادها، دستگاه ها و خیران استان تداوم داشته باشد .

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان ادامه داد: در آستانه ماه رمضان انتظار می رود مردم نذرهای خود را در این مسیر اهدا کنند تا بتوانیم برای مقابله با این ویروس نامیمون ،بخشی از آلام نیازمندان را کاهش دهیم .
وی بیان کرد: فرهنگ ایثارگری و مجاهدت در این روزها در جامعه ما نهادینه شده‌ و امید است با این فرهنگ تعالی بتوانیم از این میدان سخت با موفقیت خارج شویم .

به گزارش ایرنا موارد مثبت از بیماری کووید ۱۹ یا ویروس کرونا از اواخر بهمن پارسال در کشور مشاهده شد.شیوع این ویروس بر بیشتر فعالیت‌های اقتصادی ، آموزشی ، اداری اجتماعی و فرهنگی خوزستان تاثیر بسیار بالایی گذاشته است.ویروس کرونا یا کووید ۱۹ اواسط ماه دسامبر (۲۴ آذر۹۸) در شهر ووهان چین گزارش شد.

 

پر بازدیدترین ها